Utkast: Sep. 12, 2012

Fy bubblan.. :( fatta verkligen inte vad som nyss hände?!?! Vaknade av massa ljud, lät typ som saker gick sönder.. älskling betedde sig jätteskumt och jag vet inte vad. :S typ gick in i väggen nästan, flyttade runt på saker och ting, försökte sätta sig på sin egen dator flera ggr.. när jag försökte hindra honom slog han mig hårt i sidan på magen en gång, och en gång vred han nästan armen av mig kändes det som. Blir rädd och gråter när han e i badrummet(?) Han skriker på mig för jag gråter. sen slår Han hårt i sängkanten för att Han är irriterad på mig att jag gråter o ja bli mer rädd o gråter mer. Gah, undrar om Han druckit massor eller vad de e med honom. :S :'( Eller om han gick i sömnen eller något. För när jag konfrontera honom minns han inte vad han gjorde några minuter tidigare. :S fattar inte.. skrev i badrummet, han somnat när jag kom in i sovrummet igen. Svider där han slog mig. Tänker ärligt talat på flytt nu... Ligger med katterna på min sida av sängen. Sova igen kanske. Tur jag ska träffa mamma idag, onsdag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0