Vart går smärtgränsen?

Aj, aj...

Typiskt mig, blir förkylningen värre bara för att jag tänkte tanken imorse....
Det smärtade till i näsan typ, svårt att förklara men det var inte kul, kände mig svimfärdig vid två av tillfällena till och med.
Första gången mär jag var i skolbiblioteket och skulle skriva ut en del av rapporten eftersom jag hade upptäckt att jag var tvungen att ändra en sak. Sagt och gjort. Killen bredvid mig, såg att jag inte mådde bra och frågade mig hur det var. när jag sa Nej, så kom en rolig följdfråga; Ska jag läsa åt dig?  hahaha, och han lät ju så seriös på rösten, lix omtänksam på något vis. Lite sött. Men jag bara, "nej det behövs inte".
Sedan på svensklektionen kände jag det igen, usch. 
Förutom det har jag också lite halsont som kommer och går.  :/

Någon slags höstförkylning som inte vill släppa :(

Efter en bra film, lite mat och en kopp te hemma i soffan, kände jag mig bättre. Då undra Jossan om hon kunde komma till mig ett tag. Så då blev det så. Sen följde jag med henne till Arres och fortsatte sedan till Studio Shine för att beställa ny klipptid, vilket skulle ha gjorts för flera veckor sedan.
Nu är det i alla fall beställt, ska dit imorgon eftermiddag =)

Blev träning idag också, fast bara lite lätt då jag faktiskt e småförkyld. Gick mycket bra i alla fall. Höll ett rätt lågt tempo. Målet var 4 km på ca 60 min, haha. Tog basgruppen på F&S. Trevliga personer i gruppen, vi var bara 5 st.  Nästa vecka blir det 6km-sträckan istället. ^_^
Någon som är på? =)

Kram, kram

Kommentarer
Postat av: Kim

Haha okeh visst :)



Krya på dig :)

2008-10-02 @ 20:38:45
URL: http://kemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0