Vad händer sedan?

Skola idag som vanligt. Rätt skön dag.
Var på andra TEXT-A lektionen idag. Kändes mycket bättre än färra veckan, så blir nog inte så trist som jag fick för mig då. Kan nog bli kul =)
Vi var på föreläsning i skolans aula under dagen.
"Konsten att välja". Det var en cool snubbe som föreläste, så det var kul att lyssna. =P
Det handlade om vad man ska tänka på vid sitt val effter gymnasiet, med skolor och så. Lite klokare blev jag nog. ^_^

Efter skolan så upplevde jag som vanligt min "vardag i sin rörlighet" genom att impulsivt åka iväg som vanligt... Denna gång var destinationen skärblacka, mosstorpsvägen. Mamma kom hemifrån Viken och hämtade upp mig. sedan for vi på besök hos mormor. =)

Något annat som hände idag var ju att den nya idolsäsongen satte igång. Eftersom det var en ny jury, var det inte så mycket auditions som visades såhär första dagen, det var tråkigt. Förmodligen blir det bättre imorgon. =)

På tal om imorgon, så äre det en bra dag i skolan. Endast en lektion, en lång visserligen. Egen vald bör påpekas. Expo! =D Jippi!
Hoppas jag kommer ihåg att ta med mig blocket... hihi, Jag råkade glömma det sist ju. Klantmaja som jag är i dubbel bemärkelse. ;)

Han tipsade om att det fanns ett flertal olika intressetest på nätet att göra, om man inte visst exakt vad man ville jobba med. Jag gjorde självklart ett nu ikväll. Fanns många intressanta yrkesområden. =)

Här nedan finner du intressetestet:
https://sso.arbetsformedlingen.se/go.aspx?c=108

Bör väl sova nu, även om jag inte behöver vara på skolan före 9.30....
 
Good night N' Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Alexxz

Åh, intressetest! :D

2008-11-26 @ 15:22:51
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0