Projektarbete

....O' så¨vare ju det här med projektarbetet.
Jag är så klantig! Det är vid såna här tillfällen man önskar att föräldrarna bodde ihop eller i all fall närmare varandra, åtminstone i samma stad :/

Jag har nämligen glömt saker hos mamma som jag behöver ha i skolan, andra gången i rad! Inte bra... :(
Måste verkligen bättra mig, Skärpning Maja!
Ska kolla på denna dator, om bilderna möjligtvis finns här, chansen finns ju =')


Blev en slappdag idag, hade tänkt att det skulle varit mer plugg men aja, får bli på söndag istället. Sista dagen XD

Navelpiercing på G! =) Om jag kan få tag på Cecilia vill säga, ska ringa henne imorgon och kolla när hon har tid.

Ska upp tidigt imorgon så får väl säga god natt och hej då allihop! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0