Måendet är bra?

*Fäller en tår av oförstående, fäller tårar som blir till floder av att världen inte är som den ska*

Vad har hänt med mig? :S :O
Lix, jag som blir crazy glad över "ingeting". till exempel, senast igår när jag va jätteglad för att catta och jag hade klarat av intervjue så bra.... O när jag lekte i parken med Lo =)

Det är min inställning till skolan som är på väg att ändras, kanske? Borde gått till skolan och trotsat mitt mående...
För den där dumma textlektionen är viktigt... Kommer, vara så efter, där nu! /:
GAAAAAAAAAAAAAH, arg på mig själv....
Lär mig att stå ut, inte långt kvar nu ju!

Ville bara bort... fast jag gillar fritiden och allt som händer då. Det ska överväga skolan och det, så man orkar med det.
Jag  mår bra, okej?

Intalar jag mig själv.....

Jag har så mycket inom mig. Har skrivit ner det, men det hjälper inte, då jag bara skrivit ner det för mig själv och ingen annan.
Vem har jag att prata med detta om, någon alls?
Någon som inte känner mig som vill höra om mina "problem"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0