JAG ÄLSKAR DIG

Du är hon <3
Hon som alltid mig helar
det är hon som spelar,
Huvudrollen i mitt liv.
Tillsammans tar vi våra kliv,
kliv framåt i denna värld.
Med livets kunskaper är jag lärd:
att det är du,
du som ger mgi livets kraft
kraft att återhämta mig
kraft att fortsätta
kraft att vilja

Jag vill inget hellre än att du föralltid ska finnas vid min sida livet ut!

Jag älskar dig min bästa vän. <3
Försvinn inte ifrån mig.
Jag vill ditt bästa och därför sade jag inte för mycket om att jag inte tyckte om att du flyttat. För jag vill ju trots allt ha dig nära mig. Men mycket mer klarar jag inte av snart.
Jag försöker så gott jag kan att säga dig hur mycket jag älskar dig och att jag vill ha dig nära mig.

Snälla, lyssna på mig och förstå vad jag försöker säga dig. Stanna kvar hos mig och alla andra, för vår skull och din egen skull. <3 Även om livet känns hårt och tungt nu, det kommer bli bättre. Det blir bättre, ha tålamod. Stå ut med dessa jobbiga situationer, för de bättre är på väg, det känner jag.

Jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig, jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig, JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0