Here I come!

Glädjeskrik för allt roligt som händer, planeras och sker ;)

"Kalendern full"
Har fullt upp hela dagarna nuförtin, det är skoj!
Imorgon ska jag träffa Lina och kanske också Nadja och förmodligen shoppa lite. På tisdag ska jag träffa Saga, får se vad vi gör, om vi kanske tar en fika på stan och går en runda på stan, eller om vi bara är hemma hos mig kanske. Det är sånt som märks. På onsdag händer en annan kul grej som jag tills vidare håller hemligt. Ska se om jag träffar Emma, Johanna elelr Sofie också, Får se om någon av dem följer med mig till det jag ska göra. Möjligtvis blir det en snabbis på stan med pappa för att inhandla nya gardiner och överkast till rummet, samt en ram till min TP-affisch. Senare på kvällen ska jag till kyrkan på mässa och sedan till ungdomsgruppen. Ska bli kul! Har längtat efter att börja där, men inte tagit tag i saken. SÅ jag hade tur som har en pappa med stor umgängeskrets. Kände tydligen en av ledarna i ungdomsgruppen för St:Johannes. Wiieo =)  Jag slutade ju i den i Ringarum för det var så lång att åka, och har sedan inte börjat inne i stan, fast jag ville det....

Torsdag blir det en bussfärd till Viken. Ska hålla med projektarbetet på kvällen pch på fredagmorgonen. Efter skolan på eftermiddagen ska jag sedan till muséet och fixa med det sista på Expo-läxan. Efter det blir det att åka tillbaka till viken. Kanske blir det ett stopp i Ringarum hos alex också. =) Under helgen ska jag också blondera håret igen.

Nästa vecka ska jag beställa tid hos min frisör också, då håret behöver klippas upp. Ska också prata med henne om eventuell färgning. Om pappa och jag inte hunnit till stan och inhandlat sakerna till rummet, så görs det också denna vecka istället. Ska försöka träffa Nadja då också, om vi inte hinner ses i vecka som kommer. Vore förståss kul att träffa henne båda veckorna förstås. Sen mellan allting blir det väl plugg också, har inte så mycket nu iförsig, men med skolan vet man ju aldrig.
Om färgningen inte blir av hos frissan, ska jag också försöka hitta några medresenärer för en tripp till Nyköping, för att hitta toning till håret istället. det är sådant som märks. Sen ska jag se om syster-yster inte har för mycket på gång, om det finns tid att träffa henne också, det vore ju inte helt fel alltså. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0