De som gick vidare...

"De som gick vidare..." Ja, den meningen får mig i många filosofande tankar, men just nu orkar ja inte skriva om dem här, för känner att jag behöver sova, och vila ut inför morgondagens prövning.
Förhör i Naturkunskap B, om atomens historia samt strålning...

IVem är din idol?
Min mamma är en av mina idoler =)
Fast nu hade jag tänkt prata om idoljakten på tv4, haha.
Ja följer det inte maniskt, men det var några från audition jag gillade starkt, så jag ville se hur det gick för dem, och såg därför kvällens program, där dem tog fram 16 finalister.

De som gick vidare var:
8 tjejer: Sepideh, Loulou, Alice, Jenny, Yazmina, Viktoria, Anna och Linda
& 8 killar: Kevin, Rasmus, Elias, Jesper,  Johan, Robin, Robin,  Lars 

Bland mina favoriter är det de yngre som fallit mig i smaken, Alice och Johan! Tycker att alla är mer än okej, av finalisterna fast flera av dem inte är den stilen jag gillar. =)
Förutom Alice och Johan är Lars en favorit, måste även tilläggas att Anna är riktigt duktig! :D
Robin B, Sepideh & Jesper -har skön röst!  

Vad tycker alla andra? Det är oftast något som inte undgår. Många som tar alla chanser att prata om idol, och sina favoriter i tävlingen, både i bloggvärlden och den som finns utanför datorn...

Ha de bäst allihop :D 
O ta och lyssna på denna låt; http://www.youtube.com/watch?v=IAklUagV28Y
värda att lyssna på!
Blev tipsad av Mindy, när jag läste hennes blogg förut idag, hon hade skrivit ut några rader från texten, pch jag föll direkt och var bara tvungen att lyssna, så nu vill jag ge fler chansen att lyssna på dem!
Utdrag: Your best friend it's not your girlfriend...

Kommentarer
Postat av: Melinda

Härligt att du gillade låten! ;D

2008-09-30 @ 22:27:18
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Melinda

btw har typ samma favoriter!

2008-09-30 @ 22:27:46
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0