Vet ni va'?

Jag har handskrivna papper på lager, som ska upp på bloggen, får se när jag laddar upp de texterna..
för det finns så mycket viktigare saker.
För vet ni vad? (...jag berättar en av sakerna ;)

DET ÄR LOOOOV.
LOV, LOV, LOV, LOOOV! Så himmelskt härligt, tjooho! =D

Idag, är det träning som vanligt. Funk på F&S med pappsen och alla de andra.
Sedan blir det att träffa Ia älsk, min syster-yster. som är bäst i hela universum! <3
Äntligen, ses vi igen. =)

Sent på kvällen, blir det att åka till Valdemarsvik tillsammans med syskonen, mamma och Björn.
Duktiga ia, ska köra ;)

Fredagkväll-lördag,middagstid så är det att umgås med syster-yster som gäller.
Lördagkväll så ska vi vara barn- och kattvakt åt min "nästan ingifta" syster.
Söndag och måndag är det slapp i viken, ska även intervjua då till text-lektionen...
Tisdag till torsdag är det åtvidaberg och daniella som gäller. =) 
Då, josse carro och ankan också hänger med, antar jag.
Torsdagkväll blir det middag ute med mamma, bror, och sen Lena, Tilda och Anton och jag.
Vi ska även se Hair efter vi ätit!

Fredag blir det att umgås med några på pappas sida släkten. Faster, farbror, farmor, farfar och kusinerna. =)
Tror jag ska åka till dem faktiskt, saknar mitt lilla land. ;D Blir kanske där över hela helgen, tror jag.
Om inte någon annan har något mer lockande förslag? (A)

Nu ska jag i alla fall börja lovet med att sova, så good night ppl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0