Sommar?

Sommabär i början på vintern...
Sitter här i mitt rum, tittar ut på regnet som faller ner i parken.
Hörlurarna i datorn, och musik som strömmar. Har ett fat med yoghurt, smak av sommarbär bredvid mig.

Idag kom jag hem från Åtvid-hålan ;) Haft det underbart härligt med tjejerna där! =)
Vi såg massa filmer, sjöng sing-star, busade med Danni's 3 månaders- kattunge, pratade & skrattade åt massa onyttigt.
Hade det allmänt skoj och flumt helt enkelt, precis som det ska va'.

Det gjorde att jag inte hade mkt energi ikväll. Först när jag kom hem idag, så tog jag för en gång skull spårvagnen från resecentrum och hem, jag som alltid brukar gå. :O 
Hade tänkt lägga mig framför tvän och slappa, för var så trött. Men först åt jag, för va riktigt hungrig. (Pappa hade lagat mat till jag kom hem, wiieo!)
Sedan när jag skulle slänga mig på sängen, upptäckte jag att pappa tvättat lakan och sånt, så de vart misslyckat.
Så blev det att städa istället. Tänkte bara bädda och lägga mig o se på tv först, men tänkte att jag lika gärna kunde damma och dammsuga, det behövdes, skulle ändå göra det i helgen.

Så hann inte slappa så mycket, för se var det att duscha och göra i ordning sig för kvällen (va' inne en snabbis på brorsans dator också, då han tagit med sig denna bärbara ngnstans).
Var därför inte alls pigg, när vi skulle äta med de andra sedan. Vi åt på pappa grappas pizzeria-del.

Hair-musikalen, var inte riktigt som jag hade tänkt mig, fastän jag inte tänkt så mycket ens.
Första halvan var lite osammanhängande i början, och var rätt trött. Låtarna var rätt bra i alla fall.
Efter pausen, där tedrickande och en slurk läsk slunkit ner var jag lite piggare. Så om ja än var lite okoncentrerad ett tag då tankarna var på annat, så var del delen mycket bättre. Man förstod mer av handlingen, och låtarna var bättre.
Skrattade tyst för mig själv då "hare krishna" sjöngs, eftersom det gav minnen från högstadielektionerna i religion när vi hade pontus... xD

Fick även flumattack efter musikalen var slut. XD

Nu sitter jag här och tröttheten har kommit tillbaka, Ska dra mig till kojs alldeles strax.  


Kommentarer
Postat av: Jennyyy

Sv: Lite segt svar.. du har säkert glömt vad det handlar om. :D Men iaf.. det är platsöversikt till Dreamhack, om du vet vad det är? Haha. ^^ Fast säg det inte till nån. Det är lite pinsamt. Haha.

2008-10-31 @ 01:55:39
URL: http://writingaddict.blogg.se/
Postat av: Therese Marie

alltid kul med lite updatering ja ! :D

2008-10-31 @ 20:17:16
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Melinda

Sommarbärsyoghurt är gott :D

2008-11-03 @ 13:58:27
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0