Da town is?

Sitter i ordning gjord hemma i min systers lägenhet  nu.
Har nyss duschat, och tagit en smörgås. =)

Helgen har vart lyckad. I fredags slappade jag bara hemma i tvsoffan i princip.
På lördagen blev det att gå upp tidigt och sedan gå till louis de ger för att fixa i ordning till gymnasiemässan. 
Var inte så tråkigt som jag trodde att vara där hela dagen. Elin var ju där menar jag. ;)
Det var skoj att hon kom. Träffade på mycket roligt folk där! Josse var ju där, och hon kom upp till oss när vi packade ner vårt. Sen när vi plockade i ordning efteråt, så försvann typ alla med hissen och så tänkte ja att jag skulle gå runt, utomhus, till dem. men jag hittade inte de andra, så jag och Josse gick hem till mig...

Jag hade tänkt plugga men kände att jag inte hade ork till det. Så vi bestämde oss för att sätta igång en film.
Först skulle vi se Juno, men fick inte den att funka, så då blev det Mr and Mrs Smith. 
Var helt slut tog inte lång tid innan jag somnade...

Sen skulle josse träffa angelica, så då tvingade jag mig att äta litegrann när hon gick.
Precis när jag ätit klart, ca 10 min senare är Josse tillbaka, och frågade om hon kunde stanna ett tag till. :P

Ringde till Carro för att höra om kvällen. Hon hade nämligen inflyttningsfest! :D 
Tog med mig twister dit, så det var kul när vi spela, hihi. Senare under kvällen drog vi till Cuebar också, var även inne på krogen mittemot i några minuter. De stängde vi ett så vi skulle dra vidare till Svea, men det blev inget.
Så jag, Danni, Jocke och Carro drog hem till hennes lägenhet igen.
Åt lite chips, och tänkte sätta på en film, men vi kom fram till att vi ville sova istället. Så blev det.

Nu är jag i Linköping. Danni och jag åkte 11-tåget hit. När jag satt på min buss, så kom vi fram till att gon skulle få vänta en hel timme på sin buss. Stackars henne :( D
Det var blås och regn, en trött, hungrig, törstig och toanödig Danni utan pengar. Inte kul alls, helt tvärtom. :/
Nu kom pappa hit precis också. Ska väl sluta skriva och vara social med dem.
Syster-yster fyller ju 20 år idag. Grattis till henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0