Trasig...

Dumma bdb! :(

Bilddagboken funkar inte just nu :/
Fattar inte varför :S
Visst, min dator har fått ett knäpp, men om youtube, tpd, google, mm funkar, så varför går'e inte att komma in på bdb! O__O
Dumt, tycker maja.

Sitter och lyssnar på härlig musik på YT i alla fall.
R.E.M everbody hurts, GNR knockin on heavens door, Bosson your one i a million, Martin Stenmarck Good morning beautiful...

Nu säkte jag spontant på några ord, sökte på "This is me", hittade en låt... Camp rock någotting blev det.. XP
Spontan, ja, det måste jag bättre mig på, minst för min egen skull.
Jag har alltdi varit blyg, det vet dem flesta inte minst Danni. Hon har hjälp mig mycket, att bli den jag är. Våga mer.
Men det här med kommunikation har jag tyckt är svårt. Jag är uppväxt sådan att jag har svårt för sociala relationer. Har blivit mycket bättre på den fronten, med ögonkontakt osv.
Men det är med att prata.
Har alltid haft mkt lättare att skriva, så man slipper det är med att tolka ansiktsuttryck osv.
Det är väl därifrån mitt starka intresse för att skriva har kommit.

Men i all fall, därför brukar jag vara mer social på nätet. Det har säkert allra minst mina klasskamrater märkt av, antar jag.
Nu vart jag sugen på att lyssna på Bitterblue av Bonne Tyler, den är bra ^_^

Haha, ja det är jag också bra på, att byta ämne och komma in på stickspår, haha XD
Det vet ALLA som känner mig... ;)

Ja, det vart lite av att porträttbeskrivning i detta inläg, så kan väl lika gärna fortsätta på den delen idag.

Kan till exempel ta upp det är med sexuella läggninga och mina tankar kring det.
Jag har alltid tänkt, att det är ju personligheten man faller för, sen om det är en tjej eller kille spelar ingen roll.
Jag tror det är densamma som att vissa attraheras av brunnetter, blåögda, muskler osv med kille och tjej.
Könet är ju bara en så kallad basfakta och har inte så mycket med det yttre att göra egentligen.
Om ni fattar min tankebana?
Jag menar inte att ni ska hålla med mig eller nåt, men däremot vill jag ge er en tankeställare...

Nu lyssnar jag på IdolAlice på YT i all fall, intressesmrufen antecknar, haha.

Jag är så tråkad på att bdb inte fungerar på denna dator.... :(

Åh, det är så mys ute nu, det regnar *_* Vill gå på skogspromenad nu! ;D

Blev ett långt inlägg för jag kände att jag var tvungen att skriva av mig, har så mycket i tankarna idag....
haha ja, vad har lilla maja i tankarna? xP (A)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Bdb suger ibland... Btw, har du inte Facebook?

2008-11-02 @ 11:59:49
URL: http://metrobloggen.se/nadjabrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0