Nästintill ofattbart...

Tänk att en enda person kan åstadkomma så mycket glädje inom mig, som du. Det är helt otroligt!

Brolles musik är så bra. Lyssnar alltid på den när jag hemma hos mamnma, morgon som kväll.
Det är den skivan som sitter i min cd-spelare och har gjort många månader.
Imorse vaknade jag först väldgt tidigt. Min mage strejkade, jag hörde mamma på nerdervåningen, det regnade och jag fick ett sms.

Utdrag från Brolles låt Educaton in love

Youre almost perfect
But hey so am I
I think we complement eachother
Like tequila and Lime
Lets blend togheter
Lets mix and compund
What I don't have you can give me
And the other way round


Det var så härligt att vakna till det smattrande regnet på fönsterrutan. Så där låg jag aldeles lugn i några minuter och bara tänkte innan jag sträckte mig efter telefonen för att besvara messet jag hade fått. Sedan slumrade jag in igen, av ljudet från regnet.

"Good morning, beautiful
How was your night?
Mine was wonderful,
With you by my side
When I, open my eyes
To see your sweet face
It's a
Good morning, beautiful day"

Den låten som Stenmarck sjunger väckte mig några timmar senare.Då hade regnet nästan upphört helt och hållet.
Det är ett bra uppvaknande, speciellt på skoldagar när man egentligen bara vill somna om.
Som jag gjorde idag. Hade en hel del att göra idag, så hade satt alarmet på 10. Efter lite snooze och sedan 4 st Brolle-låtar var det dags att gå upp för att få i sig en frukost.

Nu har jag lagt över bilder till usb, så jag kan få med mig dem jag fotat med Björns kamera in till stan. =)
Ska sedan läsa genom psykologipappret, äta lite mat, duscha mm. innan jag ska träffa vännerna. ^_^


Kommentarer
Postat av: Melinda

Fick lust att lyssna på de där nu bara för det. Aldrig hört låtarna, tror jag :o

2008-11-03 @ 13:57:39
URL: http://metrobloggen.se/mindy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0