Typiskt mig... ;)

hahahaha, tillåt mig att skratta!
Som mitt vanliga jag så lyckas jag med det mesta....

När jag skulle hem från skolan idag, så tänkte jag efter vad jag behövde ta med mig hem.
Tänkte efter vad jag hade. Religionsboken har jag hemma påminnde jag mig själv och gick därför iväg till min cykel.
När jag hunnit hoppat upp på cykeln och hunnit över vägen, till bilparkeringen på andra sidan. så får jag tanken att jag kanske har anteckningsblocket i skolan. Så då vänder jag och går och undersöker saken.
Men nej, det var inte i skåpet
Vilket i sig säger att jag har det hemma, så då sticker jag för en andra gång från skolan och trampar hemåt.
När jag nått min gata och nästan är framme för att svänga in till bakgården och cykelstället, så tänker jag att imorgon ska jag plugga på psykologin. "Oh nej, psykologin!".

Det bev helt enkelt att cykla tillbaka till skolan ännu en gång, eftersom jag är ledig imorgon.
Vad skönt det ska bli att få sova ut, och få lite saker gjort....
Blir kanske att ta sig till skolan ändå, om jag orkar, för att jobba med mitt MPR-arbete.

Vill bara bli klar och börja på något nytt, bildläraren hade ju ändå två timmar över att hjälpa mig så vore bäst så. ^_^
Blir att träffa mamma också, wieo =D

I skolan när jag såg att en kille satt och läste i en bok, så kände jag att jag saknade att läsa böcker. Läste knappt något i somras, då jag umgicks så mycket med mina vänner och innan det har det mest var böcker i samband med skolan jag har läst.... :(
Boktips någon? =)

Kommentarer
Postat av: Lexie

hm.. boktips, har hört att boken "Luftslott" ska vara bra, men har inte läst den än :D

2008-10-15 @ 16:41:19
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Meldaryan

så vad gör du på fritiden då ^^

2008-10-15 @ 20:12:38
URL: http://fredricks.webblogg.se/
Postat av: Meldaryan

Om bloggen är en stor del är det nog inte så svårt att prata såhär men mitt msn kan du iaf få bara för att du är så snäll ^^



[email protected]



men men :)

2008-10-16 @ 16:33:20
URL: http://fredricks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0