Flera träffar & 1 övernattning!

Träff med systra mi! =)
Det var så mysigt  =)
Jenny, min syster och jag var på stan en stund och sen satte vi oss inne på Coffehouse.
Det är så mysig stämning därinne!
Vi var väl där en timme eller två, haha. Fast Jenny gick tidigare, hon skulle hem och sen ut och festa ;)

Efter tjejsnack och allt anant inne på fiket, blev det en liten promenad innan jag och min syster satte oss och värmde oss i bilen, innan vi skulle åka hem tsm med de två fullisarna. ;)
Haha, nej så fulla var dem inte, men druckit hade dem gjort. Syster-yster var fylle-chaffis ju ^_^

I torsdags i skolan då, haha.
När jag gick ut till cykelstället var det ett killgäng som typ stod/satt där. De sjöng på den här låten "I want it that way... Tell me why-y-y" ja precis den vet ni vilken?! ;) O sen när jag kom tystna typ alla förutom en av dem som satt ner på kanten och antagligen inte märkte att jag kom, hehe.
Sen så sa en av dem typ, ja det är väl bra musik eller något sådant, jag svarade inte. O sen när jag skulle gå iväg med cykeln, så sa den ena a dem typ att jag var söt och undra om jag var singel.
Jag tänkte, "va dem e knasiga" o typ kolla på honom med en blick som sa (tyckte jag) att dej vill jag inte träffa i alla fall, så påväg därifrån hörde jag han säga halvhögt: jaha okej, du är inte singel. Som om han trodde att ingen kan ju dissa honom annars. Sjukt ju.

Mobilen övernattar utan mig
Tillbaka till nuet. Ellerrättare sagt tillbaka till igår, Vi åkte till valdemarsvik sen då'rå, somnade på vägen dit.
När jag sedan  inne i huset skulle messa hitta jag inte min mobil men orkade inte leta efter den.
Så den övernattade i bilen. Fast det visste inte jag först.
Så hade panik när jag inte hittade den och inte kunde skriva upp alla påmminelser, haha. o inte kunde messa med mina friends o så... men nu är mobilen i tryggt förvar här bredvid mig :P
Fast bara för att mina tankar endast var att hitta mobil förut idag, när vi skulle ta bilen till Norrköping så glöms kameran bort. Så den ligger ensam hemma i viken just nu :(

På tal om torsdagen. Träffade Lina och Sandra. Först skulle vi ses vid fyra, men lina jobbade längre än vad hon trodde, så det vart framflyttat. VI sågs vid halv 6, gick och tog en pizza. =)
Efter det så träffade jag även Fredrick. =)

Träffar på F&S
Efter skolan var jag sjukt trött och hade tänkt sova, men då det var träninge vid 15, så hann jag bara lägga in lite bildder på bdb och skriva här innan det var dags att sticka.
På F&S så träffade jag Sara =)
Hon var med och träna på Funk-passer som Helen, Alexandra, roger, pappa och vi andra.
Sara hade precis köpt träningskort, så vi blir väl "träningskompisar" antar jag, hihi.
Det är ju mycket roligare att träna med någon i sin egen ålder, än pappa och hans kompisar ju... haha!
Träffade även Jenny på F&S. Hon hade gymat, så vi pratade lite o omklädningsrummet.
Hoppas alla får ett bra lov, och gör mycket roliga saker"! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0