Studier en hel dag!

Studiedagar, till för att studera hela dagen lång?
Med all rätt kan jag säga att så inte är fallet för många av oss, inte alltid det är något plugg alls dessa dagar.

"Här ligger jag nu igen, i den ena sängen i gästrummet och lyssnar till radion som står på.

Är riktigt trött.

Har släpat runt på en kameraväska idag. Ska fota analogt i en vecka. Sedan ska jag även framkalla bilderna själv...
Har inte messat så mycket idag... :(

På morgonen när hon vaknade av buller från grannträdgården, var hon nästintill utsövd. Hennes farmor trippade i hallen. Efter några minuter kom farmodern och ställde sig i dörröppningen, viskade tyst till barnbarnet och frågade om hon ville ha frukosten serverad inne på sängen. Flickan "Mmm:ade" till svar. 

Fyllingarum tycker jag om. Uppväxt där, kommer alltid att älska stället. Sen så är det positivt att kära faster och farbror, farmor och farfar bor där! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0