Stoj&Stim

Tjooho, vad jag är duktig! =)
Haha, eller kanske inte.
Borde renskriva min intervju nu, men gör allt för att undvika det...
Vet inte varför.

Har i alla fall skrivit klart psykologiläxan, och GJORT intervjuen.
Tog foton till intervjuen också, nu påmminde jag mig själv att lägga in dem på datorn så jag sedan kan lägga in dem på usb'n, så att jag kommer ihåg att ta med mig till norrköping. Det vore ju en fördel... ;)

Varför är man så bra på att undvika plugg egentligen?
Vad är det med skolarbeten som gör att vi inte vill göra dem, skjuter upp dem till sista stund?
Går det på något sätt att göra så att vi istället dras till till skoluppgifterna?

...jag är så djup idag, haha, XP
...är bara så trött och seg just nu, vill sova! :/

Kommer inte ha tid till bloggen förrän på fredag igen. Hur ska jag klara mig? ;-O
Det går nog bra, jag ska ha så skoj jag bara kan i dagarna som kommer! :-D
Har längtat så länge! =)

Ska till Danni tisdag till torsdag. Umgås med Josse, Angelica och Carro som också ska vara där, fast alla är inte där alla dagar. ;)
Torsdag kväll blir det middag ute tsm med mamma, bror och hans flickvän, Lena med Anton och Tilda i Norrköping och sedan ska vi se musikalen Hair. =)

Blir att städa när jag väl är hemma i stan igen.
Pappa hotar med att jag inte får gå ut någonstans om jag inte gör något åt bombnedslaget i rummet...!
Försöker tvinga mig att städa för att träffa mina vänner, vad är det för sätt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0