Sovmorgon, eller inte?

Igår läste jag Mindy's blogg med blandade känslor.
Det stod nämligen att hennes naturkunskapslärare var hemme och sjuk.
Då jag vet att vi har samma lärare i naturkunskap, så bävade jag för morgondagen, då jag förmodade att jag skulle gå upp tidigt i onödan.

Mina aningar stämde tyvärr. Ingen lärare och ingen vikarie. Vår ordinare lärare är hemma på pappaledighet, vår vikarie är hemma och är sjuk och vår vikarie för vikarien, dök inte till lektionen. 

Så istället för att skoldagen börjar med Naturkunskap 8:40, så börjar vi 10:20 med mentorsråd.
Snacka om kul, inte! 

Då tänkte de flesta av oss att vi kunde passa på att plugga. Jag orkade inte, så jag lånade ut mina saker till Kim.
Snäll som jag är ;)

Frågan är vad man ska göra i en hel timme nu. Ska man åka hem? Har inge pengar med mig att handla i cafeterian för.. :(

Kommentarer
Postat av: Meldaryan

Jag är bara en person utan betydelse i det stora hela folk kallar livet.

en person som undrar vem du är ^^

jag kan säga att jag heter fredrick och kommer ifrån norrköping. jag går på De geer gymnasiet och är trött väldigt ofta ^^ du då??

2008-10-14 @ 15:12:02
URL: http://fredricks.webblogg.se/
Postat av: Melinda

Stackars. Fan vad jobbigt! tröstklapp

2008-10-14 @ 22:44:07
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Meldaryan

ja du ^^ när man är desperat efter umgänge och faller ner desperat efter att hitta någon att prata med så händer det att man hittar lite folk här och där. men i grund och botten så är det bara att kolla vilka som bor i norrköping och ta någon på måfå. ^^

2008-10-15 @ 00:30:38
URL: http://fredricks.webblogg.se/
Postat av: sofie

så himla oretvist avskyr sådanna skaer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0