Rädda mig..?

Stress...
Det undviker man lättast med inplanering och mental träning.
Jag har gått kurs i Mental Träning och fått MVG. Jag ska inte stressa, jag vet hur man gör för att inte stressa....

Det är väldigt individuellt, för mig fungerar det att skriva oftast. Bara man schemalägger tid för sig själv, för sina fritidsintressen och träffa vänner, organiserar upp tiden rätt, ja då så man leva ett bättre liv.
Visst kan man vara impulsiv och så, det är inte så att man ska var detaljerad i schemaläggningen, mer som en överblick.

---------------
"Jag är halvt stressad av de kommande veckorna! Jag har lust att bara bränner min kalendern så jag slipper se allting. Något skolarbete inplanerat VARJE dag från och med imorgon och fram till den 22 oktober v.43! Har en långhelg att se fram emot v.42 i alla fall. =) Har planerat så att jag inte behöver plugga så mycket då. Har ledigt torsdag och ska ta ledigt på fredagen, så jag kan åka iväg på en liten "semester" över helgen och så. Blir att umgås med älsklingen<3 Jag undrar hur och om jag kommer klara av allting. :( Hur får man energi till att plugga varje dag, jag kommer ju inte ha tid för något ting annat förutom min träning som jag inte tänker skippa...


RESCUE ME"
-------------------
Stressad kanske ändå inte är rätt ord. Jag känner mig nog mer instängd och begränsad på något vis.
Måste fundera lite mer på vad som försigår i min hjärna för tillfället, lite smått kaotiskt därinne känner jag.
Om jag är riktigt duktig med min planering och lägger i tid för mig själv för att orka med plugg, som tex bara att ligga och njuta av musiken några minuter. Så man orkar med pluggandet. Ja så får det nog bli.

Tid till bloggen kommer jag nog att lägga, för jag mår bra av att skriva här. O' det är ju viktigt, för att jag ska få energi och lust att plugga. Annars får man inte in något i hjärnan, så då hjälper det ändå inte, om man får någon halvtimme mer att plugga om det ändå inte går in något i min lilla hjärna. Fast bilddagboken far jag nog strunta i. Är väl bara bra för mitt beroende, haha.

Kommentarer
Postat av: Kim

Sv: Jag svarar på kommentarer genom att gå in på deras blogg och sen svarar jag bara såhär på ett inlägg.

Sv: bla bla.. :)



2008-10-04 @ 14:59:41
URL: http://kemmie.blogg.se/
Postat av: Kim

Sv: Alltså jag vet inte hur man gör det där på sidan. För det är inte jag som har designat min blogg.



Hehe jo tack det är alltid kul med kommentarer :)

2008-10-04 @ 15:07:42
URL: http://kemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0