Not anymore

Det har gått fram och tillbaka, i kurvor.
Ibland har känslorna vart på en våglängd, ibland en annan.
Nu ser jag en klarhet i det hela.
Någon gång i framtiden, kanske det blir du&jag ändå, men inte nu.

Vi vet var vi har varandra, och vi är det bästa för varandra. Vänner för livet kommer vi alltid att vara.
Du och jag livet ut, så äre bara. (För att citera dig "för alltid vi, som bästa vänner eller flickvänner".)
jag älskar dig som du är <3
misses u all day long, like a best friend.

Nu är känslorna inte längre i ett förrvirrad status, det är en skön känsla att slippa. =)



För de som inte vet och kanske undrar.
Nej jag är inte homo, men jag är däremot bi! =)
Ja, nu vet ni det också, kära bloggläsare. ^_^
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0