Nattuggla

Blixten...
Den gör inte som jag vill, nej. Ska sluta försöka fota med den dumma blixten!
Dumma analoga kamera :S Nu kan man ju inte ångra bilder, och göra om ju, buhu ;(

Den nattuggla som jag är, blir jag alltid mycket piggare sent på kvällen, när jag borde somna.... :S
SItter här vid datorn, och känner värken av saknad till Alexxz älsk.<3

Har lust att se någon film, men vet inte vilken i sånt fall. O' inte så kul att se själv heller.
Alla andra har krypit till kojs, eller nej, men snart i alla fall. Hör att mamma plockar i köket fortfarande.

Borde ordna någon filmkväll, tycker jag. Måste bara inköpas nya filmer först! =)
O' så ska man ordna ett gäng, som vill vara med på filmkväll :D
Blir väl att ringa Carro, Danni, Emma, Johanna,  Lina och Sandra antar jag :D
Förra gången, var det Lina och Sandra också med. I pinsamheten att jag kanske glömt vilka mer som var med, tänker jag inte rabbla upp flera, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0