Miss.Lyckad

Jag är misslyckad ><
...glömde min kamera när vi skulle vara hos Sara och ta hand om henens katter och lilla Mira..!
De var supergulliga :D FOta med mobilkameran i alla fall.
Fast har fortfarande inte förstått hur jag lägger in bilder till datorn från mobilen :/

Jag är även Miss.Lyckad.... ;)
Livet leker =)
ALLT är bra.

Nu är jag sådär positiv till allt och alla igen! SÅ härlig känsla, =D
VIsst har vart positiv på sistone också, men inte JÄTTEpositiv som när jag var så kär i livet för ett tag sen.
Kommer  ihåg Tina. Det var drygt två år sen nu, då vi prata om livet i sin allmänhet och så. Jag berättade att jag var så glad på livet, och att jag inte saknade någon kille, för jag var så glad ändå. Hon sade då något som värmde mig mycket, ungefär såhär sa hon:
"Du är en sådan härlig person, som verkligen uppskattar livet, alla borde vara som du. Att de inte deppar för minsta småsak och älskar livet precis som det är och tar en dag i sänder. En dag kommer din kille in i ditt liv, du har förstått det. FÖr de som int etänker så, bara letar killar hela tiden för att de vill känna sig älskade tillbaka, så de känner att de är värda något, men det förstår du ändå. Jag ser upp till dig för det."

Börjar få mer organisation på mitt liv dessutom.

Förlåt till alla som jag inte har hunnit träffa på länge.
Det är inte så at jag inte vill träffa er, det är bara att det har varit så mycket i skolan, och jag har inte varit så bra på att piroritera. Det ska bli bättre! Har bestämt mig för en "nystart" nu efter lovet.
Sofie, Saga och alla ni andra jag vill träffa er, och jag SKA.

Nu idag har jag suttit i myskläder. ^_^
Jag satt i köket med knäna vid hakan, sjöng med till musiken på radion pch hade en kopp rykande te i handen, som förövrigt var det godaste te jag druckit på länge, när mamma plötsligt ropade på mig.
"Maja, kom fort" När jag tar muggen och hoppar ner från kökssoffan och springer mot tvrummet fortsätter mamma meningen  med "Det är en låt som du tycker om".

Det var en kristen låt, minns inte namnet. Bra är den i alla fall. =)
Satte mig och "var med" i gudstjänsten. Svt2 hade någon gustjänst inspelad från Nässjö på tv. SÅ där satt jag och sjöng med i bra psalmer och bad "Fader vår". ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0