måndag...

Pluggdags.... *Jippi* NOT!

Tråk att plugga religion.... :/
 Men det måstes väl göra, underkänd är inget jag satsar på.

veckodag som titel, när man har tråk o e fantasilös.

I'll be back later and continue writing.... ;)


Ett par timmar senare
ja, så mycket plugg blev inte gjort idag inte.
Varken nu ikväll eller tidigare.
Nu under kvällen har jag mest pratat i telefon, haha.
Härligt att prata med syster-yster =) <3

Idag, efter skolan gick jag till stan.
Hade bestämt med Emma att träffas vid gottoteket, och Johanna skulle vara där också.
När jag lite sen, kom dit, så var det ett helt gäng. säkert 10 pers i all fall ;O

Jag var fikasugen och drog med Emma till donken, efter att jag följt med henne och tittat på skor. =)
Sedan gick vi och mötter Johanna och några till som varit på Myrorna och letat efter halloween-utstyrsel.
Satt i hörsalsparken ett tag och snacka innan jag gick hem för att plugga.

Pluggade lite, innan jag kände att jag nästan somnade, så satte mig vid datorn och tog mig tid att svara på en undersökningen jag frivilligt gett mig an, sen jag blev tillbedd av en tjej i lkpg.
Sedan lade jag även upp några bilder från helgen...

Lovade ju att visa min nya höstjacka, som förövrigt är röd och fin ;)
ny fin jacka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0