Luktar julbak

Har ätit av pappas nya recept på bröd han har bakat idag. Färskt och gott. =)
Han visade brödet och bad mig säga vad det luktade som. Jag skulle säga att det luktade som vanligt julbak, men på något vänster lyckades jag missa just ordet "jul".
Så då fick pappa säg ett gott skratt och jovisst höll han med mig att det luktade bak. Haha xD
Kanel var hans nya ingrediens i vilket fall. ;)

Hade ju inte tänkt äta något mer idag, då jag åt massor hemma hos mamma.
Först frukost såklart, sedan lunch. Fikade även på äppelpaj med glass och senare fruktsallad för att några timmar senare äta en rejäl kvällsmåltid innehållande, någon slags fiskgratäng som inte ens smakade fisk och potatiskroketter med wookgrönsaker. Mumsfilibabba. =P

Har fotat en massa. Testade en gammal rulle från -93 till den analoga kameran, så får vi se om det blir något av den, när vi ska framkalla i fotolabbet! Vad kul det ska bli att få testa det. =)

Imorgon ska jag träffa älskade Emma gums<3 Vi tar några rundor på stan, antar jag, innan jag måste hem och plugga :/
Vill träffa Saga snart också.
Jag är en sån pluggis att jag prioriterar läxläsning framför vännerna :(

Kommentarer
Postat av: sofie

hej sötisen

ganska ql att se dej i fredags även om jag mådde asdåligt,alltid ql att se dej ändå.

tack för kommentaren


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0