I vårt avlånga lilla land.

Är hemma i Valdermasvik nu. Hos min älskade mamma. =)
Förutom att hon är underbar som person som alltid, hade hon köpt en underbar present till mig!

Hon har nämligen varit iväg på en liten tripp utomlands.
I England, strax utanför London, inköpte hon en fin basker till mig. Jag älskar england och en basker därifrån är himmelskt för mig. =D  Kommer gå runt med den dag som natt, har faktiskt fortfarande på mig den, sen jag testade den då jag fick den tidigare idag. Haha, sådan är jag.

En vän till familjen var här på en fika förut också. Hon hade med sig en försenad födelsedagspresent till mig från familjen. Ett fint halssmycke, som jag är väldigt glad över. =) Ett sånt som är fint både till vardags och fest. Wiieo!

Pluggar MDK just nu, mediekommunikation för de som inte är insatta i de kurser som finns på Samhäll/Media-programmet. ;)

Eller "just nu" ska jag väl inte säga, då jag sitter här och skriver, fast alltså för någon minut sedan, och ska fortsätta så fort jag uppdaterad bloggen, min.

-Jag lever!

Förresten, vad som icke får glömmas är senaste nyheten!
Ac/Dc kommer till vårt avlånga land i slutet av februrari, 20:e rättare sagt! =D
 Vem vill följa med mig till huvudstaden och se dem undrar då lill jag.
 Någon hoppas jag att jag kan hitta snart. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0