Gladare än gladast! =)

Glädje så det skriker om det
glädjeskrik, glädjehopp, glädjedans, glädjeryck...

Mycket glädje just nu =)
Så glad för min syster som klarade sin tenta, som var en av det svåraste, och som var ett krav för att hon skulle kunna åka utomlands och plugga ett år! Grattis systra mi<3

Glädje för Helen =)
Så glad för hennes skull som har hittat en kille. All lycka för er! :D <3

Glädje för mig och Alexxx<3
Så glad, för att vi har varandra. :* Du är min älskling, och ja är din. ;)

Glädje för Melixx'z och Lenne, för att ni har hållit ihop så länge, 21 månder den 4:e. <3 :D
Så glad för er skull. Erat förhållande kommer hålla livet ut.   

Idag bytte jag stil för en dag också.
Hade nämligen tema Vilda Västern, på fotot för skolkatalogen.. . Lagom porrigt, jag vet. Tillåtet ibland, haha.Tema: Vilda Västern  Cowboys o indianer...^_^  Jag försöker vara en tuff cowgirl. ;)

Kommentarer
Postat av: Meldaryan

hahaha :P sött <3 ^^ vem kan du vara då??

2008-10-13 @ 23:41:20
URL: http://fredricks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0