Vardagslivet i sin rörlighet

Igår var verkligen en fart och fläng dag. Der var verkligen "vardagslivet i sin rörlighet" då.
Först hade jag nationella prov i svenskan. Då satt jag tyst och stilla nästan 5 timmar.  Det är bara sådana tillfällen ajg klarar av att vara tyst längre stunder xD

Efter jag ätit lite mat så cyklade jag direkt bort till Haga ifrån skolan. Tog gamla cykelvägen när jag bodde därborta, hihi. ^_^
Väl framme vid affären så var inte mina personer där. De började inte förrän klockan två. Så gick runt och och pratade i tel med Alexx'z älsk först. Hon var påväg till folkhögskolan då, för att se om hon ska börja där. ;)
Sedan träffade jag johan och pernilla i alla fall, de kände igen mig. =)
Fick praktik hos dem, tjooho! =D Så var riktigt glad.
Haha, såg en cyklist med en stor reklamskylt på cykeln :O Hade velat haft ett foto på det, haha.
Sedan blev det att ringa Sofie och sticka till hennem, sedan gick vi gemensamt till biblioteket för att träffa Nadja. =)
Väl där väntade vi på Fredrick och Martin.
Sedan stack vi hem till mig och slappa o hade det allmänt trevligt. Skoj var det!

Stack till stan efter det. Någr av oss köpte lite godis och efter det stack killarna hemåt till sig och vi tjejer gick till stan. Fikade lite och sedan stack även vi åt skilda vägar.

Som en vanlig onsdag stack jag sedan till kyrka på mässa. Efter det var det ungdomsgruppen, tjoho! =D
Massa slö där med. Men skoj såklart! Fikade lite först och sedan bara lite allmänt prat och jag var jättetrött, trodde nästan jag skulle somna i soffan, haha. Elin, Ezza och Robin höll mig vaken med deras prat i alla fall, XP

Sedan stack jag hemåt. Satt vid datorn, gjorde en milkshake till mig själv och satt ännu mer vid datorn.
Vart uppe aldeles för länge, så orkade knappt upp imorse trots min sovmorgon. Kom bara tio minuter sent, fast det var pga jag gick runt och leta efter en mobil som hela tiden var i min ficka, visade det sig.*asg*

Efter min lilla lektion med Gun, gick jag för att träffa Sofie, men hon var itne här, försovit sisg som vanligt antar jag^_^
Ska snart gå och äta innan jag sticker upp till Vrinnevipark i alla fall.. =)

Kommentarer
Postat av: Pamela

Eller hur?! xD

2008-11-13 @ 19:19:53
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: sofie

jag försover mej ju jämt nu för tiden


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0