Deger&smeter

Seg-eli-deg

Är sjukt trött, och har ingen nergi till något annat än att sitta/liggar ner.
Låg och kolla på tv lite när jag kom hem efter ha varit med fredrick.
Nu så sitter ja vid datorn och om någo


haha det var något knäppt på internet igår så därför publicerades aldrig ngt inlägg för glömde bort det se när det väl fungerade haha!

Segt idag med.
Var trött tidiggt på kvällen igår men blev piggare a godiset och maten jag åt sedan.
Så chattade med sarah bland annat, vi satte och spela röjflaggor på msn på natten, haha. O' sen somnade jag ite förrän efter två vilket i sig ledde till att jag slog mitt rekord av att sova länge.
Jag brukar aldrig sova mer  10 timmar när jag sover ut, men nu sov jag nästan 12! =O
Klockan var 13.25 när jag vaknade av att jag fick sms av farfar. xD

Sedan så snattade jag av pappas godis för att han snodde datorn. Så låg i sängen och såg på tv när ja vakna.
Oh I wanna dance with somebody
I wanna feel the heat with somebody
Yeah I wanna dance with somebody
With somebody who loves me
,spelades när tv'n satte igång. Det var ett intro för vh1's  dance delight weekend. =)

Blev hungrig fast pappa skulle laga mat så struntade i att äta något annat innan. Fick skala potatis och sätta mig vid datorn innan jag äntligen fick äta. ;)
Nu  har jag i alla fall fått i mig mat, yay. 
Borde passa på att plugga lite, bara för att. Inget som måstes göra, men skönt att få det gjort, nu när jag ändå inte ska göra något idag förrän ikväll. när jag ska till Sofie...

BTW, Alex, minns du när vi kallade varandra för deger & smeter? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0