bruden som alltid är i farten ;)

Har vart jobbig dag idag med inslag av en skoj kväll =)
Besämt att träffa Johanna och Saga på bibliokteket idag vid 16.30
Kom dit 5 minuter innan. Johanna kom rätt snart. Sedan satt vi och pratade ett tag innan Angelica dök upp. =P
Snacka med henne lite också när vi väntade på Saga och att Angelicas buss skulle komma.
Till slut ringde vi till Saga, som hade fått förhinder tyvärr :(

Sedan gick vi till Coffehouse. Enligt mig så är det, det mysigasta caféet man kan hitta i Norrköpings centrum! =D
Satt där en timme kanske. Åt toast och drack en jordgubbsdryck, och pratade en massa. =)
Det får vi göra om! Hoppas Emma kan hänga med då också som tyvärr inte mådde bra idag. :/

Jag har inte heller mått så bra idag, men inget smittsamt eller så, så kunde genomföra "träffen" i alla fall. =)

Imorgon blir det att plugga och träna. På onsdag ska jag förhoppningsvis träffa Fredrick, Nadja och Sofie =)
Sedan träffa ungdomsgänget igen som varje onsdag, får se vad vi hittar på denna vecka! ;)

Fredag är det träning igen, och sen vet jag inte mer för tillfället. På lördag blir det bowling med, syster, bror och pappa. Försenad födelsedagspresent till pappa, nästan ett år försenat haha. XP
Söndag kommer Danni till mig. :D Blir att träffa Jawid också. Ska dra till badhuset och sen ville Danni börja julhandla, så vi går väl på stan rätt länge antar jag. As usual. =)

Haha, en komisk incident förut när Johanna och jag gick på stan. Ovaligt och roligt var det. Garvade aslänge åt det, hihi. (A)
Det var så att vi gick och samtalade sen från andra hållet, så kom ett gäng killar på tre pers emot oss. De gick också och prata. Plötsligt så gick jag och en av killarna in i varandra. Jag bara "Oj" och sedan vände jag mig om och killen som hade fortsatt framåt direkt efter vi stött in i varandra vände sig om samtidigt som mig. Vi båda uttalde ordet "Sorry" precis samtidigt och i samma tonlänge.
Snacka om kul. Johanna och jag kunde inte hålla oss för garv. haha. Jag menar hur vanligt är det? Störst intill osannolikt ju. ^^

Det Zandra sa om mig förut idag stämde så bra in på mig. Hon skrev att jag verkar vara en brud som alltid är i farten och som alltid är positiv. Hon sade även att jag alltid gav snälla kommentarer (Det var på bdb) och avlsutade med "Rock on" o "Kissie" haha XP yay, eller nåt ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

jag kan inte bestämma mej ska jag se house ellet fyra tjejer och ett par jeanse ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0