Tjoho =P

Fredag imorgon! =)
Sitter hemma hos fredrick nu.
Skulle haft foto idag efter expon, men ännu en gång blev det inställt.. :(
Jag undrar när jag kommer bli klarmed mina rester i fotot alltså, det går segt :/

Jag undrar hur dt kommer bli på vår redovisning på ARL:en på måndag. ingen som är engagerad.
Försökte få igång gruppen lite, men det gick inte så bra, de ville bara prata om annat. Och jag är ingen ledartyp direkt så jag lyckades inte med att komma igång. VI har inet gjort ett dyft, känner mig så dålig.
Hatar detta.
Det värsta jag vet är att höra läraren säga "Dela ihop er i grupper, två till tre pesoner i varje grupp"
Även om jag känner en gemenskap med klassen,. så är dem ändå grupperade tillsammans utan mig. speciellt i antalet 2-3,  då kommer jag utanför :(

Borde skriva klart sv-läxan, tog faktist med mig den hem. Det är antagligen inte många som har gjort den, men ändå, Måste nog skriva klart den på lektionen annars, eller nåt. Vore ju bra att få ett plus i kanten för att man har gjort den. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0