stress hit och dit

Glädje 24/7!
mms
emma
cykla hit och dit
apu

ja mycket som händer i livet nu, älskar livet! :D Imorgon ska jag till församlingshemmet igen och träffa alla goa personer där!
Det är så coolt det är en kille där som liknar mig till sättet hur mycket som helst! :O
Kommer ihåg jag sa det till Helen på sms en gång.
Jag menar han är lika knasig och flum o går inte riktigt att förklara. Sjukt äre.
Fast där har jag inte visat "hela mitt rätta jag" än, för det tar ett tag att komma in i gruppen... men ser verkligen mig själv i den lilla filuren. Förutom åldersskillnaden dårå ;)

Idag har jag vart ltie varstans känns det som,
inte riktigt slappnat av ordentligt....
Först på morgonen pga jag inte hann säga lycka till, till min älskade farfar innan hans operation och sen att jag var lite sent med mitt "go'morgon-samtal" till fredrick. xD
Sedan skulle man iväg på massa shit och fick en KORT lunchrast. sen var jag hungrig när jag var iväg, vilket gav den långa väntetiden överallt jag var extra jobbig.
Lix första stället fick jag vänta 30 min, andra stället bara 10 min och tredje stället 17 min.

Sedan fick jag träffa Emma<3  
Vi gick hem till mig så jag fick i mig lite mat och sedan började vi titta på Juno, som hon sedan lånade med sig, eftersom hon skulle till Lenne, de firade 1år och 10månader idag, grattis till dem! :D
Så glad för deras skull<3

Fick mms av alex älsk förut.  Märkte att jag inte hade installerat mms-tjänsten så när det var fixat fick jag höra en ljuv stämma :D   en söt röst som nunna på en låt.  Hon tyckte jag skulle veta titeln på den, men kunde tyvärr inte hjälpa.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0