Novell på g...

Äntligen har jag fått skrivarlusten tillbaka =D
Börjat på en novell.
Skrev först ner det i sms på telen i olika omgångar. Var totalt 8 sms fast alltså det var bara ett av dem åtta som var ett sms långt. 5+6+ 7+4+1+2+ 4+7, så många påböjade sms fanns det i dem åtta! Haha.
Det blir totalt 34 st om jag räknade rätt. Shiiet O__o
Tyvärr tänker jag inte visa något smakprov, än i alla fall.
Bara vissa som kommer få läsa innan den är klar, för en korrekturläsare lr två behövs samt annan feedback. =)

Hoppas jag har tid med att skiva på den rätt ofta, så man får in rätt känsla och så novellen inte glöms bort som mina senaste tre påbörjade de sista åre har gjort..... :(

Bäst jag somnar snart i alla fall, ska upp tidigt imorgon. Måste vara på skolan före åtta. Bestämde med Elin att träffas vid 7.35/7.40 =)
Vi och många andra treor ska upp till Stockholm på SACO-mässan. Älvsjö.... =P
Ska vara där till ca 15 då vi åker hemåt, beräknad ankomst i Norrköpingär 16.30 för de som är nyfikna, heh. ^_^

Sedan har vi studiedag på fredag, Får se vad jag hittar på då. Någon som har lust att ses? =)
Tänkte även passa på att skriva på min psykologiuppgift om det finns. Blir att träna också.
Kanske någon som är intresserad att gå på Funk-passet med mig på Friskis&Svettis?

Sedan kommer mamma in till stan och hämtar mig. Ska hem till henne i helgen. Blir att skriva på mitt personporträtt samt fotouppgifter jag ska ta mig tid till. Antagligen blir det ringarum på lördag, träffa lilla honungsflickan och många fler. Får se om man går till den där konserten också. xP

Hade bäst nu allihopa ;) Puss, puss!


Kommentarer
Postat av: Alexxz

Tack vare den konserten hittade jag min kärlek....

2008-11-26 @ 15:32:37
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0