måsten hit och dit

Det som måstes göras idag:
Komma på någon produkt att göra en reklamkampanj för
Skriva klart svenskaläxan (som enligt christer skulle ta ca 20 min)

Ska även träffa Carro ett tag ikväll =) Något skoj bland allt plugg är alltid bra! :D

Funderar på om jag ska se klart "Never been kissed" nu eller senare ikväll, när jag träffat Carro.
Blir nog nu, så får jag plugga sen istället, har enklare att plugga senare på kvällen, har mer lust, ork och vilja då på något vis...

Imorgon blir det att träna igen antar jag...
Hoppas på att få träffa Emma också! =)

Ska även bestämma med Lina om vi ska ses i veckan, och med Saga också...
På torsdag ska ja vara kvar på skolan rätt sent och fixa med fotokursen, framkalla analogt och kopiera bilder och så tror jag.
Måste boka in någon dag med mig själv där jag lägger ner tid för projektarbetet också!
Gaah, måste man hålla på och planera när planerna nästan aldrig går av stöpet ändå???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0