"man får pussa sin bästa kompis"

Fått många skratt idag ;D

De börja me att jag och alex skulle hem till danne för att hon skulle hämta en film där. Sen så såg vi typ hela och det gick inte så många bussar sent på kvällen så Alexx'z älsk följde med mig till Norrköping. Vi sov hemma hos Fredrick<3 =)
O så idag har det vart en konstig dag, jäktat fram och tillbaka, men hela tiden hunnit precis till alla olika stationer.
Vad som var mindre duktigt av mig var att jag glömde köpa batterier till kameran, gaaah.
Först innan jag åkte till Viken, för testade bara att sätta på kameran o det funka, tänkte inte på att det var lösblixtens batterier som kunde behövas bytas ut. Det kom jag inte på förrän nu ikväll efter alla affärer var stängda och jag som var på stan idag.

Klantmaja det är vad jag är.... :(
Jag som redan är försenad med fotona...
Btw var på stan som sagt. Med Alexx'z och Emme. =) Många skrattsalvor som löstes ut, hahahha. ;)
Köpte i all fall ett slags fotoalbum samt dubbelhäftade tejp av något slag att sätta fast fotona med. =) Wiieh!, som jag har letat.  O__o

Imorgon ska jag på efter min långa paus börja simma igen. Skönt det ska bli! Längtar minst sagt. =P
O sen är det lite mer saker som händer imorgon och resten av dagarna som kommer i veckan.
Har fullt upp med både roliga och ,mindre roliga saker som plugg... !

Kommentarer
Postat av: Alexxz

Haahhahaha det blev klockrent ;) <3

2008-11-26 @ 15:15:43
URL: http://alexxxizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0