Lång helg

Härligt helg! :D
I fredags var jag först och tränade och sedan drog jag till Sofie och var där i flera timmar. Hur skojsigt som helst!
Skullle egentligen ha pluggat, men blev inte så. Kollade i skolkataloger nya, som gamla och så läste jag en bok också. =)
När jag sen skulle sticka hem stack jag istället till Fredrick<3
Lördagen innebar sedan att träffas och umgås med familjemedlemmar.
Försökte först på förmidagen installera The sims, eftersom mitt är utlånat fick jag låna sofies, men gick inte att installera tyvärr. :(
Sedan blev det bowling samt handla och laga mat med syskonen. =) Bjöd pappa på mat och wobling nämligen. Nästan en ett år försenat födelsedagspresent. xD
Idag kom Danni hit, Anne tog hon med sig också för hon hade sovit hos Danni. Träffade även Carro en stund som kom med samma tåg som dem. =)
Så, Fredrick, jag, Danni och Anne gick på stan idag.
Alla hittade fina saker! Tyvärr inhandlades det mindre.. Fast köpte ett par tights och ett linne samt present till Sofie. =)
Träffade Jawid en snabbis på stan också, skulle varit med honom på eftermiddagen var det planerat frå början, men Danni oh ja kände att vi inte skulle hinna ngt mer än "stan" idag, och badhuset hade vi inte energi till, så vi skulle ta det en annan gång istället. ;)

Nu sitter jag och jättetrött, har pluggat lite. Ätit knäcke och druckit läsk och lite juice för att hålla mig vaken, men inte så lyckat. Har sovit när jag borde pluggat.. Orkar knappt sitta här och blogga ens :/
Duscha behöver jag också göra för den delen...
Bläääh på att vara utan energi. Kommer inte orka morgondagen :(
...mendet är det värt för känns som väldigt lång helg, för jag har hunnit med så mycket mer än att bara vara hemma och slappa.
Mkt fart och fläng, precis som det ska vara! =)
trots att kroppen får lida.. xP

Kommentarer
Postat av: sofie

kul helg faktiskt, speciellt fredagen saknar dig lite men annars så saknar jag en annan person extremt mkt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0