Just a mortal with potential of a superman

Maja har mått jättebra hela dagen idag! :D
Smittat från gårdagen vettu ;)

Har hittat på en massa skoj idag o varit social o flum och snäll. ^_^
Bjöd Nadja och Sofie och mig själv på mcdonaldsmat. =)

Har bakat och massa annat. Bara flummat runt allmänt sisådär som en maja tycker om att göra.

Nu har jag sjungit med i massa låtar jag lyssnar på som spelas på YT.... dricker fanta och blir hög på kolsyra. =P

Glädjen sitter i, precis som det ska va'. Tjoho =)
Imorgon kanske jag ska var kvar i skolan ändå till kl. 20   eller om det var nästa torsdag, men har för mig det var imorgon.
Det är sånt som märks, hehe. På kvällen hade jag i alla fall tänkt gå hem till Fredrick. =)

Just a mortal with potential of a superman -That's me, aight? According to The Ark i am... or maybe not! =P

svamlar o flummar så jag itne vet va jag skriver bäst jag slutar nu.... xD
puss på er alla sötnosar som läse min blogg. :*

Kommentarer
Postat av: Nadja

Vi hade kul tkr jag =) Även fast jag kanske verkar lite i min egen värld...

2008-11-07 @ 09:36:30
URL: http://metrobloggen.se/nadjabrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0