Gladhet stavas det ;)

I'm so happy, i'm so glad, that i've got u in my life!
Livet är så underbart.

Tänk så annorlunda det har blivit, hur det har utvecklats med åren...
För fem år sen såg det helt annorlunda ut på inte minst den sociala biten.
Och för 7 år sen ska vi inte tala om. (Kan nämna att då hade jag folk som hacka på mig...)

Jag är så glad för att jag har er mina vänner, ni betyder himla mycket för mig.
Bara här i Norrköping har jag Emma, Jawid, Carro, Sofie, Fredrick, Nadja, Saga samt Lina och Sandra. Johanna, Lenne, Tim också såklart, även om jag inte träffar er så ofta.

Sen har jag ju även Josse, Helen, Danni, Palle och Alexandra som jag gått med i dagis/skolan innan jag började i Norrköping. Tesse och Diana, även om jag inte känner er så jättebra, så gör även ni mig glada! =)

Sedan har vi mina kusiner som jag har nära relation med, samt syster-yster.
Vi har Camilla, som jag inte känner så bra, men du gör mig också glad!

Joanna, du betyder också mycket, fastän vi inte har hunnit lärt känna varandra jättebra än.

Alla ni, och många fler. I MUST SAY, U MADE MY DAY
Tack vare er blir det glädjeskrik flera ggr om varje dag!

Do u know the real me?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0