Cykeln bortglömd(= försening)

Haha, jag var så duktig imorse XP
På kvällen tänkte jag att jag skulle gå upp rätt så tidigt för att jag skulle bli tvungen att gå till skolan...
Hade nämligen glömt bort att jag hade min cykel hos Fredrick.
Fast bättre att glömma den där än at jag tagit med den till stan tidigare på dagen, för då hade jag säkerligen glömt cykeln där istället. Då är det ju bättre att den står hemma hos ngn. XD
Mohaha.

Men i alla fall så trots att jag kollade på klockan vid 7.40 och visste jag var tvungen att gå strax, så var jag inte förrän 20 min senare ute på gården. Jag bara "Nej, attans" För det betydde att jag skulle bli försenad.
BIldsalen var låst när jag kom dit, så då tänkte jag "jaha, okej vad innebär det" Fast förstod att de andra var uppe i "B3..."salarna och visst där fann jag dem^_^
Satt och skrev på manus för radioreklamen bland annat. Som vanligt tycker lärarna att mina grundidéer är bra, sen när det gäller att utveckla dem som de säger att jag ska göra tycker jag själv att jag inte är lika bra tyvärr.

Imorgon kommer Alexx'z förmodligen in till norrköping också, hoppas på att få träffa henne. Kommer inte ifrån skolan förrän 15.20 men hoppas hon kan vara kvar tills dess! =D

Idag har jag även suttit på Ljura trafikskola i tre timmar. Kändes mycket mera meningsfullt än när jag var på Hagas handledarkurs! =) Det kändes helt rätt att vara där. Blir nog där jag kommer ha mina körlektioner. ;)

Den stora frågan som har rört sig i mitt huvud de senaste dagarna är om jag kommer klara godkänt på naturkunskapsprovet på onsdag.

Blev nästan inget plugg alls nu i helgen, har haft fullt upp med annat. :/
Men känns som jag börjar greppa faktan och det nu i alla fall, så jag hoppas jag klarar av ett g, jag ha rju faktiskt en till dag att på mig att lära in mig faktan. =) *hoppas för mig och tro på mig, det behöver jag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0