Yeajh, helg igen!

Hjälp vad trött jag är! Jag vaknade nyss och har sovit i en timme. :O
Kag skulle egentligen ha pluggat, skulle ligga och korrekturläsa min text, då ajg somande... Jag som låg så bra till mig pluggandet och tänkta til och med skissa lita idag, men nu känner jag mig stressad bara för jag har sovit. Inte bra.

Dagen idag då. Den har var bra. Först så var jag på haga. Gjorde inte så mycket där. Fick reda på mitt prov jag hade gjort och sen så tog jag reda p fakta till mitt svenska prov. Sen var det matte, men vi hade ingen lektion så jag och sju till tjejer i klassen gick ner till Ica ljura och skulle panta flaskor och burkar. Då tröffade jag min granne, med hund. Fick reda på att de skulle flytta. Sen gick vi tillbaka och efter det åt vi lite mat och hade sedan svenska. Trodde vi skulle ha prov först, men fick reda på att det var på fredag. Satt och pratade om redovisngarnao ch en bit in på lektionen kom två högljudda elever in, trodde vi. Vi bara ser dem inte att vi har lektion. Fast de fortsätta prata och krde en liten sketch. De var från landstinget, om jag minns rätt. De var här för att prata om klamydia typ, och de gav en internetadress till oss astt gå in påa, haha. Snacka om att klassen blev förvånad, det blev mycket skratt i våran perversa lila klass, haha.

Efter det hade jag foto, gjorde en "tavla". Fick användning av mina redigerade bilder på farfar. :) Läraren skulle skriva ut dem imorgon. Sen så var det ju bowling. Har ju inte varit där på två veckor, då det har vart födelsdag och möte. Emma och jag var där i alla fall. Gick rätt så bra. Då berättade dem att det skulle vara en liten avslutning nästa vecka med tävlingar, pris och lite mat. Anmälde mig dit såklart, hehe. Som emma sa "om man får pris så.." :)

Efter det kom jag hem och skulle plugga, åt först förstås. Sen han jag inte så mycket förrän jag somnade och nu sitter jag här. Måste gå till biblioteket en snabbis innan de stänger, behöver en bok till lektionen imorgon. Så bäst att jag går, så jag hinner. Efter det får jag börja plugga efterso mjag inte hunnit göra det än.
Hade bäst allihop, håll ut till helgen som börjar imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0