Valborg

Skulle uppdaterat igår egentligen, men kunde inte använda internet då, så det får bli fler inlägg idag istället, men tänk det här som igår^^

Igår var en bra dag...

Ingen normal 1 maj, men ändå^^


Jag satt och spelade kort med pappa när mamma ringde. Hon tyckte jag skulle höra med B om jag kunde åka med dem. Jag hade tur att de inte hade åkt förbi mig än. Det var km-långa köer.


I bilkön
image30

image31


Sen blev man avsläppt i Ringarum. Älsk. mötte mig halvvägs. J Vilken kväll, vi hade. Det blev mycket skratt och glada miner. Tihi. Fick träffa hennes syster och en av hennes brorsor, det var längesen sist. :p 


Vi satt på varsin stol i hennes rum. Satt framför datorskärmen. Skulle kolla bussar till mig. Jag klickade upp en internetsida och började skriva in adressen. Då följde denna roliga dialog:

A: Där kommer bussen!

M: Va? , kollar upp på från tangentbordet.

Hahah, jag vet inte hur länge jag asgarvade åt det där. Ungefär hela kvällen... Det var ju inte så att jag trodde att bussen plötsligt skulle dyka upp på skärmen, fast det lät som det. Vet inte riktigt vad jag trodde egentligen. Hon skulle egentligen ha sagt att adressen kom upp. Hehe.


Pratade med Alex på msn tidigare på eftermiddagen också. Då frågade jag vad hon hade för kläder, för jag funderade på om jag skulle ha tights, eller om det var för kallt. Då visade sig att vi hade likadana linnen på oss. Se bilder från kvällen på http://www.bilddagboken.se/, när vi sågs upptäckte vi också att vi hade läskigt lika hårfärger. Hihi.


Innan jag skulle åka sista bussen därifrån på kvällen och jag plocka i ordning all min packning så var det en kul dialog igen:

A: Ska du gå på bussen sådär?

M: Ja, vaddå'rå?

A: Ditt hår. Det ser ut som...

M: Som knullruffs?

A: haha klockrent!

M o A: *skrattar*


Sen var vi i klubbhuset vid hamnen, där mamma och de andra hade varit hela kvällen. Åt lite chips och drack lit läsk innan jag tog med mig kameran ut i kvällsluften. Fick många kommentarer av damerna där... Vad fina byxor du har, guldbyxor Vems dotter är du? Vad fint klädd du är. Vem är du dotter till/Vem tillhör du?  Du dök upp från ingenstans.


Det blev i alla fall dans på bryggan. Jag dansade/hoppade ut ända bort till slutet av bryggan sjungandes och med kameran i högra handen. Fotade lite och njöt av vädret och den härliga kvällsluften innan det blev dags att åka upp till huset.


Satt i köket och pratade lite, åt vindruvor och drack cider innan B var tvungna att åka hem, de skulle hämta upp Anton. Trevligt.


Kommentarer
Postat av: Alexxz

Kvällen var härlig! :D
och låter som den fick en bra fortsättning när du kom ner till viken! :D

2008-05-03 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0