Tomt, men ändå inte.

Denna dag har ju vart... annorlunda!

Till att börja med är ju den där ledigheten jag har skrivit om i tidigare inlägg. x) Lite komiskt alltså.

Rätt så skönt fakitskt, inte så där jobbigt tomt utan slappt, skönt. :D


När jag skulle åka hem från Haga idag så tog jag spårvagnen... (, ja hör och häpna jag lämnade cykeln hemma idag)  Poängen var i alla fall att snett emot mig så satt en kille. Då tänker ni kanske vad är det så speciellt med det? Jo men då ska ni få höra. Det var nämligen så att jag kände igen honom. Inte bar aatt han liknade någon utan jag visste att jag visste vem det var. Det var bara så att jag inte kunde förstå vartifrån jag kände igen honom. Jag visste bara att jag kände igen det där leendet. Hihi. Det leendet gjorde ju att man tänkte på någon annan, som har ett liknande men vackrare leende ;) I alla fall, när jag satt där i mina funderingar och försökte komma på vem han var så hör jag att han nämner för sin kompis att han "spelade curling". Då föll allt på plats. Det var ju en av killarna som couchat mig lite på curlingbanan. :) Utstrålning har han ju allt. Jag fastnar alltid för killar med stort leende, men kan man låta bli, jag menar att det är ju så charmigt. Haha, ja så nu vet ni för att ni ska få mej att falla pladask. Fast då får ni konkurrera, säger jag bara! *ler hemligthetsfullt*

Man hade ju glömt mobilen hemma hos mamma imorse, så då fick man ta bussen tillbaka hit efter skolan. När jag gick till bussen så hände en lite kul grej. Jag var i vasaparken då jag plötsligt känner något komma flygande och landade nedanför halsen på mig. Jag vart livrädd att det var fågelbajs eller något. Jag måste ju kolla efter, fast då upptäckte jag att det bara var sån här gulorange "frö-grej" från trädena . xD Jag kunde inte låta bli att börja skratta då och samtidigt så cyklar två killar i 13 årsåldern förbi mej. De frågade vad jag skrattade åt....

Det var i alla fall jättekul att lyssna på redovisningarna idag :D Man kände ju igen så mycket från 80- och 90-talen. Synd att jag missade 60-talet det hade också vart roligt att lyssna på. 60 och 80 är ju faktiskt väldigt härliga årtal med bra musik, och vi får inte glömma bort 70-talet! =)

Lyssnar på musik från 70 och 80 talet på www.youtube.com ,just nu är det 
"Hoola Bandola Band - Vem kan man lita på?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0