Tjoho ;)

Maya is happy
GLAD! hihi, superglad är jag :P

Ja, det finns anledningar till att Maja är glad.... Men det får inte alla ni reda på, för man vet ju inte vilka som läser.
Ni som känner mig kanju alltid fråga mig på msn eller irl, om ni är nyfikna!

Har i alla fall vart en lång dag idag :D hunnit med hur mycket som helst. Läst, suttid vid datorn, skissat, vart på stan med Sofie, fikat vart här hemma med sofie... O så hade man behövt städat också, men det får bli på tisdag, för imorgon hinner jag inte. Då är det stan med pappa först och efter det är det Vårruset.

Sitter och lyssnar på popmusik från 70/80 talet nu, ungefär hälften av låtarna är väl bra och några få av dem är det som är jättebra, hehe.

Chattar för fullt ikväll, skriver aktivt med 6 st... ;)  Lägger in bilder från dagen också.
Förut när Sofie var här så skulle jag byta affisch i min stora tavelram, det gick sådär... först så satt den inte sen skulle sofie förrsöka. den satt väl på väggen i sisådär en halvminut innan den ramlade ner. Någon plastrgrej som gick sönder då....
Sofie fick hem några av mina tröjor för att hon skulel fixa till dem lite :) Hon lånade också min Kodak-kamera med kabel.

Det var väl allt för idag. Avslutar med at söga att jag lyssnar på Hot Stuff med Madonna nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0