Snart är det över

Har rätt mycket i tankarna nu, men tänker inte skriva av mig här med dem. Ni skulle bara bli förrvirrade plus att jag inte vill blotta mig alltför mycket, med personliga saker. Jag menar att vem som helst kan ju faktiskt läsa och det vore inte det bästa precis.... Inte för att jag tror att min blogg är så känd, är det ens någon mer som läser den en Alex måntro? haha. =P Jo, fick ju en komentar av en tjej jag faktsikt inte ens känner  vid 1 maj ;)

image54

Tänkte att jag skulle plugga mediekunskap direkt efter skolan men så blev det inte. Till en början var jag på väg att cykla hem utan min bok.... Sen så fick jag för mig att gå till stan. Köpte ett par billiga solglasögon jag spanat in på Ur&Pen. Hittade också ett par billiga sterling silver örhängen. Blå och små, precis som jag ville ha! Passade också på attt köpa npågra nya hårspännen, kände att jag behövde det. Nu när det snart är somamr och allt kan det vara bra att kunna sätta upp luggen. :)

Ska väl i alla fall sätta igång med pluggandet, så jag inte bara sitter och slöar och inte hinner städa mitt rum, det måste dammsugas och plockas lite. Kanske gör man det först till och med, sånt som märks. ^^
Skönt det ska bli att pluggandet snart är över för en tid, med sommarlov och allt.
Såg thessan sitta och fika på stan också, jag hälsade och något vis fattade hon att det var jag som hade kommenterat hennes blogg igår ;)

Det blir inte så långt inlägg idag eftersom jag har en del att göra men ska försöka få tid ikväll också, har ju faktiskt sovmorgon till 09.40 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0