Paradise will wait

'We're only watching the stars
Heaven's gotta wait another year, hold on to your visions tonight
We're only watching a dream
Oh, paradise will wait another year, hold on to your visions tonight'

                                             ~~
Just nu sitter Brolle-skivan i stereon och har gjort i en vecka ungefär. Snart måste jag lämna tillbaka den, fast har lagt in låtarna på datorn så bara att göra en kopia ju... :)

Igårkväll fick jag helt plötsligt för mig att jag skulle göra om i mitt rum. Synd bara att inte tid fanns för att ens tänka ut hur jag ville förändra i mitt rum.

Jag har en hel del att göra med skolan nu så igårkväll började jag skriva en veckoplanering över allt jag skulle plugga på. Känns rätt skönt, för då ser man att det inte är så mycket som man egentligen tror. :)

Har vart ute på en joggingrunda idag igen. Ska försöka träna varannan dag nu. Får se om jag klarar det, känns som en hård utmaning... Springa samt simma. :)

Lixom, jag är jätteglad, säger inte så mycket om det då jag tänker hålla det för mig själv och mina närmsta. Men i alla fall, det är härligt att vara glad! :D Tänker på dig.....

Idag är Josse här, wioo :D Hon ska sova här inatt och imorgonnatt. Kul!

Så ska inte sitta så länge här, då jag också har en hel del att göra hela veckan. Ska försöka skriva något varje dag, men jag kan inte lova. Jag vill så gärna, för jag brinner ju för att skriva. Jag mår bra av det.  Har inte skrivit så mycket dikter och berättelser på sistone, men igår skrev jag faktiskt en dikt. En dikt om vad som gör mig glad..... :) Alex kan nog lista ut vad. ;)

image33

Sacre Coeur, Frankrike -06

Minns tillbaka. Så kul vi hade det :D Man kände sig verkligen att sammanhållningen blev bättre. Underbart väder och semester med kompisar, Pengar och bra shoppingställen, utforska nya ställen. Kan det bli bättre menar jag?
Första halvan av 2006 var helt underbart. Sista termien i nian, frankrike- och spanienresan mm. Sakna <3

Men ska vara social med Josse nu och kanska äta lie och så får se. Ha det bra!
    -------------------------------------------------------------------------------------------------
Det är faktiskt maj nu! Hih. Jag menar det betyder att snart är de tjuni vilket betyder, sommarlov och fylla 18 :D
Haha, förut när jag satt och plugga matte och Josse satt vid datorn så märkte jag att det var rätt mörkt i rummet...
Då sa jag, "Vi kanska ska ta och tända på fönstret. Haha. Menade tända i fönstret. alltså vi tänder på lampan i fönstret. Haha, vi tänder på lampan."  haha, ja lite kul var det allt. Jag och svenska språket alltså, det är inte alltid vi kommer överens. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0