PAN!K

Simple plan och plugg....
Efter att jag pluggat ett tag så ringde telefonen. Pratade med Tim lite innan jag fortsatte. Gick inte så bra så hoppades hela tiden på att pappa skulle komma hem. För då skulle jag få mat med. :P
"Pappa kom hem för jag längtar efter dig, kom innan sommar'n är slut..." Den låten e bra :)

Har Taruf Tu...

Har precis kommit på att jag har ännu ett prov denna vecka! :O
Jag kommer bli sjuk. om inte annat av stressen :/

Jag hade tur som kom på det. Nu ska jag plugga så pennan glöder!
Fast jag vill ju prata med dig med, dilemma! Plugga eller vara social med dig.

Efter den efterlängtade måltiden fick man hjälp av brorsan med matten. :) Men efter ett tag blev allt förrvirrande fel igen. Man trodde man förstod, men Icke sa Nicke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0