Love

I am in Love in life and thats it...

Ni kanske minns mitt inlägg om att jag var kär och önskade att "vi två blir en"? Nu är det så. Livet och jag är verkligen i ett med varandra nu. Ingen annan slags "partner" om det var vad ni trodde... hihi.
Nu ska jag ute på promenad med pappa snart. Ska väl handla lite och så, efter det ska jag plugga lite mer. Matteprov imorgon, hoppas det går bra :D Håll tummarna för mig mellan 9.50 och och 12.00.

Imorgon är det en redovisning och ett prov, vad skönt det ska bli när det är över! :) Då är det bara en halv inlämningsuppgift kvar att skriva. Tänkte hinna med det på torsdag så man inte har någotting över helgen. Bra om den är inlämnad på fredag också, om han ska sätta mitt betyg på måndagen... hehe.

Förut när jag satt och pluggade matte så kände jag att jag inte hade någon energi så tänkte gå ut och fota. Frågade pappa om han ville följa med ut lite. Det ville han, fast jag satt vid datorn en stund eftersom han skulle hänga upp tvätten först. Sen kom vi ut. gick och handlade lite småsaker på ica först, sen fortsatte vi på gatan parallelt med "promenaden" och svängde upp till halvars. Pappa köpe lite glass till mig och honom. Åt hallonsorbet och blåbär, mums. bästa blandningen som finns där alltså. helt klart favoriten efter att de tagit bort björnbär...  Sen fortsatte bredvid en fotbollsplan där det var några som festade/lekte. ;)

Kom fram till spårvagnsspåren, där tvåan går och gick förbi i närheten av min systers förra lägenhet. Svängde runt och kom ner mot museét. Räknade statyer, vet ni hur många det är? Fortsatte sedan över stora vägen och kom till vasaparken. Då räknade jag träd i labyrinten, har ni gjort det någon gång? Sen var vi hemma och fyllda med energi. Räknade några mattetal till och sen så blev det att prata i telefon och skriva här^_^
Pratade med Sarah om fredag också. Ska försöka få tag på Vickan med. Längtar redan till fredag. Till imorgon eftermiddag också. Får se vad jag väljer. Vill både vara med och kolla på våra arbeten och vara med på avslutningen på bowlingen ju. Jobbigt att de korsar varandra, but that's life. Det blir nog att jag stannar kvar i skolan tror jag, jag bara måste få se den där filmen som Lollo och Micaela gjorde! kanske att den kommer på youtube men ändå^^ 
Nu ska jag snart gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0