lov på ingång...

Wooho, är i princip klar med midd Idh.arbete! Det är sista skolarbete för i (v)år. :)
Nu har brorsan köpt ny dator och tagit dataskärmen så sitter med laptopen i mitt rum istället. Malte och hans kompisar stack nyss ut, han sa inte hejdå, men hans kompis gjorde. vissa är trevligare än andra så är det bara, haha. Du vet sådär allmänt trevlig som vissa personer är. Känner du någon sån, elelr är du rentav en sån person själv?^_^

Rätt bra skoldag. först Mental Träning på Haga och sen matteprov (hela Matte B), gick rätt bra. Bättre än förra i alla fall, bara att hoppas att det räcker till mitt VG, jag förtjänar det! Efter det var det svenska, då lekte vi, hihi. någon argumentationsövning som Aina delade med sig av. Tihi. Så den lektionen gick fort. Efter det var det foto. Hade inget speciellt att göra, så satt och justerade min redovsining till imorgon, gick finfint!

Efter det cyklade jag till vilbergen. Avslutningen på bowlingen ju. Kul att träffa Emma med. :D Gick rätt så bra, eller inte första serien men andra... fick totalt 143, det fick duga^_^ Johan eller vad han hette som vi körde med fick ju mer än dubbelt så mycket som mig, typ 313... vi blev bjudna på korv med brös och läsk efteråt. Fick en fin medalj också, den hänger fortfarande runt halsen, vet inte vat jag ska lägga den/hänga upp den. Följde med emma till bibblan också, där hon skulle träffa lenne, johanna och ngn kompis till henne. Så hälsade på dem och stod och pratade lite innan jag cyklade hem för att plugga.

Ska laga lite mat snart, koka makaroner och något mer, får se vad jag tar till. Pappa kom hem nyss med, han kanske har någon idé...19:37

Försöker få tag på kusin-vitamin just nu, men lyckas inte så bra. :( Får ta och ringa senare, nån gång svarar hon väl i alla fall, hehe.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

2008-05-29 @ 19:56:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0