Linköping var det, ja

Nu är man u Ryd, sitter i syster-ysters lägenhet :)
Tog 13.42 tåget hit, skönt att hinna med ett tidigare än tänkt. Tessie och Jenny var snälla och lät mig gå före dem i kön med betygssnack. Så det var skönt. Först så råkade jag gå av vid fel busshållplats när jag skulle vidare till ryd från resecentrum... Så fick vänta på en ny buss, det var inte så farligt, mest komiskt. Till slut var jag rätt och syster väntade på mig med sin cykel. Så vi cyklade vidare till universitetet. Där pluggade vi ute i solen, härligt. Passa på att fika också. Fick två kaffe med kaka för bara 16 kronor (billigt!). :P
Efter det så kollade vi på en lägenhet som min syster hoppas på attt flytta till efter sommaren :)

Nu har vi nyss ätit, lagade fiskgryta med sweet chili, riktigt gott med ris till. Lyssnar på Laleh och pratar med min syster som står och diskar medan jag sitter här vid bloggen. Ska väl gå och vara social med syster snart igen :D
 Snart måste man tyvärr åka tillbaka till Norrköping, och där väntar imorgon en redovisning som jag inte kan. Det får gå som det går, tror inte det påverkar betyget så mycket. Hoppas på att jag kan få VG i alla fall, är nästan säker på att jag får det....

Snart är det sommar, wiiho. har sån där överskottsenergi och är allmänt flummig och min syster komois tycker jag e knasig, men det var ju inget nytt för mig ;P

Kommentarer
Postat av: Alexxz

drickeru kaffe? :P

2008-05-30 @ 23:40:03
URL: http://alexxxizzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0