Linköping :D

Imorgon åker ja gtill Linköping. Ska träffa syster. Vi ska bland annat jobba matte, hehe. Hon ska hjälpa mig med matte b, försöker få vg nämligen...

Tidigare idag när jag tog en promenad istället för en joggingtur träffade jag på massor med folk. Sara träffade jag i parken precis när jag kommit ut, hon va rute o jogga. Blev glatt överraskad at få se henne. Efter henne var det en underlig typ, han gjorde typ pussmun när jag gick förbi honom, growse. :S
Sedan träffade jag på Sandra och Carro och det var ju ett tag sen man såg dem. :) Sedan träffade jag på Zarah, det var ännu längre längesen. Såg ett cirkus tält också, Norsholms... Det väckte minnen.
Kom till slut fram till mitt mål med promenaden, resecentrum.

haha, när jag var påväg tillbaka från resecentrum såg jag en kille med munnen halvt öppen när han gick förbi mig, då tänkte jag han är ju som en fiskmås :O haha vad jag egentligen skulle tänka var guldfisk, men fick inte fram det ordet i tanken. hahaha.

Idag gjorde vi klart vår film på mediaproduktionen också, det var skoj. Fast jag vet inte om jag kan vara med på filmvisningen, för det är avslutning på bowlingen samtidigt. Vi ska förmodligen ha filmvisningen efter skoltid... :(
Jag vill så gärna se ju. Det kommer ju hålla på över en timme och då är redan avslutningen med bowlingg-gänget slut som håller på i ca 1 h... :/ Jobbigt läge. Vill inte välja emellan, vill göra både och!

Har skrivit klart inför redovisningen jag har på onsdag, hoppas det går bra. Senare har jag också ett prov som väntar att göras på torsdag och fredagen ska jag lämna in ett arbete,. så att jag har allt klart till helgen :D Hoppas på det i alla fall, men det borde gå som planerat tycker jag. ;)


Kommentarer
Postat av: Kitsune

Hej du! :D
Jooh jag kan anta att en del av hur han beter sig kommer från hans uppväxt. enligt många är hans mamma sjukare än honom, och hans pappa stack när han var liten. Det med anmälningarna och det, jag tror att han gömmer sig bakom sjukdomen. Eller typ skyller på den för att göra dumma saker :O

2008-05-27 @ 18:36:16
URL: http://aekitsune.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0