Inget KALLVATTEN

Inställd på någon automatik av något slag?
Jag hatar min dusch, den reglerar värme hur den själv vill...
Nu har den dessutom ändrar trycket automatiskt. Det var efter en löprunda nu i veckan som var som jag påmindes att kallvattnet inte funkar. Det har vart så rätt länge, men man tänker inte alltid på det. Men då efter löprundan ville jag ta en kall, skön dusch. Men nej då, det får inte lilla Maja göra. :(
Idag när jag skulle ta en dusch så blir det kallt direkt. (Hade kallaste på då jag utan framgång försökte få kallt förra duschbesöket.) Jag tänke "Yes, det är fixat", men nej efter ca 3 sekunder blir det varmt. Det var minst 10-15 olika värmegrader utan att jag ändrade något. Nästan skållhett ibland. Grrr, It's insane!

Har vart duktig poch pluggat matte idag, känns som att det kommer gå rätt bra imorgon ändå. Men för höga förhoppningar ska vi inte ha.
Men nog tal om det. Har en alltför ond mage nu, den kurrar inte, men jag känner hur den ropar efter mat. Bäst jag tar mig en macka eller två before I go to sleep. Ska lägga mig att soca hyfsat tidigt idag, då jag vill var utvilad till provet imorgon så man kan tänka ordentligt... ;) Hade tänkt lägga in lit bilder, men har lagt ifrån mig kameran någonstans där jag itne vet var. Hittade mobilen förut i alla fall, den var under pyamashägen på sängen, hehe.
Sweet dreams and sleep tight tonight!


vi ska få massor med prov och redovisningar så vi måste sitta instängda från sommarvärmen, Elaka lärare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0